yaklaşık 1 ay önce
Merhaba Almanya tarafından tanınan bir tıp fakültesinden AB üniversitesi mezunuyum ve ardından bir yıl yüksek lisans yaptım. İki yıl İngiltere'de yaşadım ve yüksek lisans yaptım ve MRCEM primary ve ALS'yi tamamladım, bu sırada hastanede yarı zamanlı olarak kan alma ve kanül takma işlerinde çalıştım (çünkü İngiltere'de cerrahi pozisyon bulamadım). Toplamda 3 yıllık bir boşluk biriktirdim. Bu bir sorun olur mu?? Doğrudan approbasyon için başvurabileceğimi biliyorum ama KP yapmak zorunda kalıp kalmayacağımı öğrenmek istedim.
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!