Resmi Uzman Yanıtı11 ay önce
Ciao Isabella, hoş geldin ve Münih'e taşınma cesaretin için tebrikler! FSP (Fachsprachprüfung), tıp fakültesi mezunları için bile oldukça zorlayıcı olabilir, çünkü sadece tıbbi bilginizle ilgili değil; bir Alman doktor gibi iletişim kurma becerinizle de ilgili. Bu, Almanca tıbbi öykü alımında ustalaşmak, kesin terimler kullanmak, teşhisleri ve prosedürleri açıkça açıklamak ve yapılandırılmış bir taburcu mektubu yazmak anlamına gelir. Çoğu aday, zaman baskısı altında akıcılık ve Alman kliniklerindeki belirli kelime dağarcığı konusunda zorlanır. Nelerin beklendiği hakkında gerçekçi bir fikir edinmek için iki şey öneriyoruz: Tipik vakaları gerçek sınav formatında uygulayabileceğiniz interaktif FSP simülasyonumuzu deneyin: 👉 https://get2germany.com/en/doctors-fsp-kp-simulations Ayrıca: Ayrıntılı blog rehberlerimizi okuyun: FSP'ye Genel Bakış: https://get2germany.com/en/blog/fachsprachpruefung Sınava nasıl kayıt olunur: https://get2germany.com/en/blog/anmeldung-fachsprachpruefung İyi bir hazırlıkla, çoğu ilk denemede başarılı olur. Her şey için iyi şanslar! Get2Germany'den Anna'dan sevgilerle