27 gün önce
Merhaba, ben Mısır'daki Zagazig Üniversitesi'nde tıp fakültesi mezunuyum. Şu anda NRW'de Approbationsverfahren sürecindeyim ve yaklaşık 150 sayfalık ayrıntılı bir müfredat, transkript, ders saati özeti ve staj belgelerim var. Zagazig Üniversitesi mezunları için eşdeğerlik konusunda deneyiminiz var mı? Benim durumumda belgelerle yapılan bir Gleichwertigkeitsprüfung mi yoksa Kenntnisprüfung mi daha faydalı olur? Teşekkür ederim.
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!